تشریفات عروسی , تشریفات مجالس

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

پر مخاطب ها

    ابر برچسب ها

      خبرنامه

      عضویت

      نام کاربري :
      رمز عبور :

      دزدگیر فروشگاهی به چه ابزاری گفته می شود ؟

      گیت فروشگاهی آرتابان یا دزدگیر فروشگاهی به ابزاری گفته می شود که در فروشگاه ها می توان آن را نصب کرد و از این طریق جلوی سرقت را گرفت . گیت فروشگاهی در مقابل درب های خروجی یک مغازه نصب می شوند و یک وظیفه ی مهم دارند آن هم این که جلوی خروج کلاها و اجناسی که به عبارتی غیرمجاز هستند را می گیرد . برای اینکه گیت بتواند به خوبی به وظیفه ی خود عمل کند باید تگ بر روی آن نصب گردد تا زمانی که کسی بخواهد جنسی را از فروشگاه غیرمجاز بردارد با نزدیک تر شدن تگ ها به گیت آلارم صدا می دهد و در این حین فروشندگان و صاحب مغازه را از خروج غیرمجاز اجناس باخبر می سازد .

       


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 19:49
      بازدید : 449

      نکات مهم گیت فروشگاهی

      نکات مهم در استفاده از گیت فروشگاهی : در این مطلب قصد داریم مهم ترین نکات در مورد استفاده ازگیت فروشگاهی را معرفی کنیم. با رعایت این نکات به راحتی می توانید عملکرد دزدگیر پوشاک یا همان دزدگیر فروشگاهی را حد مطلوبی بهبود ببخشید.
      با گیت سنتر همراه باشید تا مهم ترین این نکات را بررسی نماییم.

      نکات مهم در استفاده از گیت فروشگاهی

      ۱٫ استفاده از گیت فروشگاهی AM:

      توجه داشته باشید که این نوع گیت فروشگاهی سرعت و دقت بالایی در تشخیص فرکانس ها دارد ، همچنین بردی که این دزدگیر فروشگاهی پوشش می دهد نسبت به سایر انواع گیت فروشگاهی بیشتر می باشد. در نتیجه با نصب اصولی و درست این دزدگیر پوشاک یا دزدگیر لباس عملکرد مطلوبی را شاهد خواهید بود.

       

      گیت آرتابان


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 19:02
      بازدید : 366

      صفحات وب